|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Tyresö,Stockholm
Inlägg: 500
|
Hej!
Ja tack! Nu kan jag slappna av! men nu när jag spelade så förstår jag nästan ingenting med tex Quick Drive. Har man då inte innan satt ut ett tåg på banan eller? Och sen så förminskas skärmen när jag ska bygga eller köra. Jag kúnde tyvärr inte visa en Skärmdump för det var någon mapp som hade blivit flyttade eller var det var. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Tyresö,Stockholm
Inlägg: 500
|
Hej! När jag har importerat filerna så funkar inte alla saker
exempel STWs plattform: Vad ska jag göra för att det ska funka och det borde ju vara fler saker som inte går att köra. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Fort McMurray, Alberta, CANADA
Inlägg: 1 436
|
Hej!
Har du provat "klassikern" - dvs ett vanligt inställningsfel som många inte känner till. Ett annat tips är att i Content Managern kör en "database repair" i File-menyn. Kan ta en bra stund att låta programmet söka och fixa. Hälsningar
__________________
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-12-26 klockan 10:43. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Tyresö,Stockholm
Inlägg: 500
|
Tack! Men hur startar jag repairn ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Fort McMurray, Alberta, CANADA
Inlägg: 1 436
|
Starta Trainz men välj Content istället för Start.
Gå in på File-menyn och välj Extended Database Repair. Vänta tills programmet kört färdgt- Det kan ta en stund beroende på hur många objekt du har i spelet, såha tålamod. Hälsningar
__________________
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Tyresö,Stockholm
Inlägg: 500
|
Tack!
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|