|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
|
Citat:
Första frågan. Jag tror du tänker på STW's vägskydd, men dom har ingenting att göra med dom skript som jag har gjort till det svenska signalsystemet. Det kommer att bli en anpassning, i ett senare skede, så att bl.a. vägskyddssignalen inte delar blocksträckor. Andra frågan. Jag svarar för Johan. Johans signaler finns inte ännu att ladda hem. Jag håller på med att anpassa dom till mina skript, just nu. Inom kort så kommer vissa utvalda betatestare att få dom, så ni andra får vänta ett tag till.
__________________
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-12-11 klockan 14:29. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
Ort: , Lund , Sweden.
Inlägg: 159
|
Hejsan!
För några veckor sedan fick jag en ny version av signalskripten och har sedan dess ägnat mig åt att sakta men säkert lägga till dem till mina signaler. Nu kan man alltså använda alla funktioner som t ex olika monteringsmöjligheter. Fortfarande återstår en del specialsignaler, men de här utgör de viktigaste dvs dvärgar, huvudsignaler och försignaler. Men jag tycker att de här signalerna är färdiga nog att släppas, så när svenolov är nöjd med signalskripten så kan de första signalerna släppas.
__________________
M V H Johan
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Har du lust att göra en sån här skylt?? http://www.järnväg.net/index.php/banguide/skyltar
det är det där kryss märket
__________________
jag Kan ha spår av Dyslexi SILJANS BANAN!![]() !
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|