![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Har ett litet önskemål. Som framförallt rör den andra typen av signaler, det vore trevligt att kunna sätta ihop två signaler till en, dvs dom delar sin egna stolpe (dvs inte fäst mot kontaktledningsstolpe). Annars är dom grymt snygga ^^
Sen om man ska vara petig, det finns en massa polygoner att spara in på dina signaler, typ stolpändar osv, då
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam Senast redigerad av leoj den 2010-12-06 klockan 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Nu är även övriga signaler importerade i Trainz...
![]() |
#63 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Mycket snyggt gjort JohanV
![]() gubben50 ----------- John.P
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P Senast redigerad av gubben50 den 2010-12-06 klockan 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
JohanV! Snyggt.
![]()
![]() |
#65 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Hoppets låga tänds igen
![]() ![]() Ser grymmt bra ut, möjligtvis att det gröna ljuset ser lite väl "blekt" ut. Men det kanske beror på bilden, eller...?
![]() |
#66 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#67 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Jätte snygt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Medlem
|
![]()
Grymt snyggt! kanon jobb.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Medlem
|
![]()
Jag säger bara en sak. Du är Lysande
![]() ![]() ![]()
![]() |
#70 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Vet nån en sida där man kan ladda ner något 3D-modelleringsprogram eller liknande?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#71 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
http://www.turbosquid.com/gmax
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Första frågan. Jag tror du tänker på STW's vägskydd, men dom har ingenting att göra med dom skript som jag har gjort till det svenska signalsystemet. Det kommer att bli en anpassning, i ett senare skede, så att bl.a. vägskyddssignalen inte delar blocksträckor. Andra frågan. Jag svarar för Johan. Johans signaler finns inte ännu att ladda hem. Jag håller på med att anpassa dom till mina skript, just nu. Inom kort så kommer vissa utvalda betatestare att få dom, så ni andra får vänta ett tag till.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-12-11 klockan 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Hejsan!
För några veckor sedan fick jag en ny version av signalskripten och har sedan dess ägnat mig åt att sakta men säkert lägga till dem till mina signaler. Nu kan man alltså använda alla funktioner som t ex olika monteringsmöjligheter. Fortfarande återstår en del specialsignaler, men de här utgör de viktigaste dvs dvärgar, huvudsignaler och försignaler. Men jag tycker att de här signalerna är färdiga nog att släppas, så när svenolov är nöjd med signalskripten så kan de första signalerna släppas.
![]() |
#75 |
Medlem
|
![]()
Har du lust att göra en sån här skylt?? http://www.järnväg.net/index.php/banguide/skyltar
det är det där kryss märket
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|