![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Nu blir man nästan tvungen att skaffa trainz till den dyker upp i RW för att mildra ivern, snyggt jobbat
![]() Hade för mig att jag hittade en tutorial om hjul för trainz och 3dsmax när jag sökte på helt andra saker och jag lyckades hitta den igen http://www.worldoftrainz.com/Pages/T...ruckTutTRS.htm. Nu är den ju inte för senaste versionerna av trainz men kan kanske ge några tips i vilket fall. Nu ska det lunchas vidare ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tack för det! Hade totalt missat att dom hade en tutorial för det! Har använt mig av några andra för att få in loket.
![]() ![]() ![]() ![]() Lite småsaker som jag måste fixa, sen så får Ekan sätta sin prägel på loket! Nu ska jag experimentera med Boggierna. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-11-16 klockan 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Snygg T44 väldigt fin bra att det kommer en ny version en fråga kan du eller någon annan fixsa en T44 hytt för det är en sak som jag saknar med tågen i trainz hytter Men anars blir många och ditt tåg väldigt fina.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Blir det någon STL elr STW koppel. Snyggt underverk
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
Loket är förberret för STL koppel, så jag ska bara se om jag lyckas utrusta dom med det eller om jag ska överlämna det åt ekan.
Kan även glädja er med att loket nu är utrustat med sina egna boggier, så nu har jag bara ett par mindre grafiska saker att åtgärda, samt att jag måste fixa fönsterna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
|
![]() ![]() Måste få kopplet till att fungera, vilket jag inte riktigt lyckas med, så måste jag mörka till fönsterna lite, sen så är det ekans tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Riktigt snyggt, Marcus.
![]() ![]() Bara en liten fundering. Sitter det inte luckor i fronten eller är det i aktern dom sitter? ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|