![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Skåne, Linderöd
Inlägg: 510
|
![]()
svenolov:
Jag skall villigt erkänna att jag blev lite putt över ditt svar till hobo ![]() Men efter som du har hållt på med detta längre än vad jag gjort. Så var min tanke att något där måste ligga något i vad han skriver. Eftersom jag bygger min bana i USA stil. Så blev jag ställd på vilka signaler jag kunde använda till vad du kallade växeldvärgar. DLS är bra att kunna söka på. Hittade faktiskt 2 signaler. Och började exprimentera. Jag tackar för din input. ![]() ![]() Det fungerar perfekt, och trafiken flyter bättre på bangården. Dock kan jag väl tillägga, jag satt uppe till kl 4 i morse. För att kolla om det var så som du skrivit. Tur man jobbar natt.
__________________
Bygger numera i Tane /Björn |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|