![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
![]()
Har börjat arbeta på den här modellen igen, gick bättre att exportera till .igs nu när den nya exporteraren har släppts. Gick via Blender om någon undrar.
Dock har jag nu problem när jag ska importera .igs-filen till Blueprint-editorn. Har fyllt i all information, men när jag klickar på exportera så får jag följande error. Error_RW2.jpg Gissar att det beror på hur jag har mappat i Blender, det är inte lätt det så det blev nog fel. Hoppas någon kan förklara hur man gör det ordentligt. Har ni något annat förslag på vad som kan ha gått fel? Tack på förhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
![]()
En fråga om Blender: Det objekt som är texturerat på "arbetsplattan" i Blender, blir det även texturerat i RW då?
För jag provade att rendera, och då ser man bara vissa delar av objektet texturerat. Vad innebär egentligen att man renderar? ![]() EDIT: Såhär ser modellen ut i Blender, hoppas den blir så i RW också. Pressbyrån i Blender.jpg Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-10-26 klockan 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|