![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Ja mitt är på ca 415 polygoner. Men jag försökte som ni sa att exportera det in i 2.4:an men det blev inte lyckat.. (resultatet syns på bilden) samt i kuruvor så böjer inte sig inte spåret.. okej lite, men inte tillräckligt för att det ska se snyggt ut..
leoj jag är osäker om du menade att detta kan vara resultatet om det är över 100. (Förlåt men jag är osäker vad du menar) jag är ny på det här.. ![]() Vad tror ni kan vara bakom detta? (jag har aldrig varit med om sådant tidigare..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
jag känner igen det där, men kan inte sätta fingret på just nu var det är som är myskofikus
denna config har jag snickrat ihop förut (utan LOD) kolla och jämför med denna om det blir nått liv i din räls Kod:
kuid <KUID:63124:38000> kind track type Rails region Sweden obsolete-table { } description Swedish Hi-poly rail trainz-build 1.3 category-class TR category-region-0 SE category-era-3 1990s category-era-4 2000s category-era-5 2010s mini 43 rgb 255,200,0 length 4 istrack 1 width 4 asset-filename rals username Swedish Hi-poly rail
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|