![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vilken av alla BK-logotyper som man har haft genom åren önskas? Kan nog säkert få fram bilder på Länstågsmålningen med de gula/röda/gröna strecken i varje fall.
![]() |
#2 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
Vilken årgång det är vet jag inte, men BK-loggan och Länstågstexten som är på denna bild tänker jag på. Jag önskar helst närbilder som är rakt framifrån. ![]() http://www.tellerup.se/jarnvag/bild/DC134.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Otroligt snyggt ![]() Den snyggaste versionen tycker jag. Om du använder KMW filerna, så slipper du skyltarna ![]()
![]() |
#4 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
He,he tyckte BK-målningen blev den värsta. ![]() Ekankal: Jag ska höra med LokKalle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ett nymålat BK-tåg, ser mycket bättre ut nu, enligt mig i alla fall.
(Har justerat färgerna.) ![]() Y1_BK3.jpg Y1_Bk4.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Read-only
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
så snyggt!
![]() eftersom jag är helt grön och precis (som i ett par veckor sen) börjat kan jag inte sånt här än.. men jag vill kunna allt och helst nu! det är ju sjukt snyggt och det hade varit kul att få briljera lite. det får komma sen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Har du fått något nytt svar från Giovanni? Längtar efter "Y1" ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hi,
you send to us the textures and Giovanni and I, we do to prepare the pack. Pasquale Nicolardi www.amicitreni.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Hör med LokKalle om du kan få "tjuva" det du behöver från dom texturerna, han brukar inte vara avig ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|