![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Jag har varit tvungen att installera olika rutter, bara för att en annan rutt krävde det, antar det är för objekten som tas från dessa rutter Hur kan man ta bort dessa oönskade rutter, UTAN att alla objekt försvinner?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Det gäller bara att hitta år vilken undermapp i "Content" som innehåller nämnda rutt och ta bort den.
Samtidigt bör Routes.xml städas upp så att delen som refererar den borttagna rutten tas bort. Eventuellt kan RW Tools användas för detta så slipper man de manuella stegen. Alla objekten liger ju under "Assets" så inget av dom försvinner när du plockar bort rutten. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Markera önskad rutt i menyn. Tryck "delete".
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej KMV
Vad menar du med "Routes.xml städas", är det samma som att "Clear the Blueprint Cache" ![]() Just det...Hur skall man veta vilken rutt som är den man vill ta bort, dom heter ju bara en lång rad med olika tecken ! Jag har kollat i filen "RouteProperties.xml", kan man lita på att rätt rutt-namn står i denna fil ? EDIT Jag upptäkte nyss att dom tre rutterna som ligger i mappen med "S", inte har något rutt-namn i denna fil, hur skam har dom hamnat där ? Skall jag kanske bara slänga hela mappen med "S" ?
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-08-15 klockan 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Markera rutten och tryck på delete i öppningsmenyn eller vad den kallas. Man behöver alltså inte gå in i utforskaren och ta bort mappar och filer.
/Micke |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|