![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#961 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Grattis! Lycka till med uppkörningen också, fast varna innan du åker mot Jönköping bara är du snäll!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Moderator
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Lås in din bil när du kommer hem så ska du se att det inte blir några skador, varken på-lacken eller någon annanstans. ![]()
![]() |
![]() |
#965 | |
Moderator
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
* trumvirvel *
![]() |
#967 |
Medlem
|
![]()
Är fiskesugen igen efter att ha köpt nytt kastspö och drag samt fått en båt.
![]()
![]() |
![]() |
#968 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En 80cm reflexskärm silver/vit kom idag
![]() ![]()
![]() |
#969 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Mustasch spelade på marinfestivalen i går, klart att man som troget fan stod längst fram i mitten efter 2, 5 timmes väntan, och som alltid så var det en otroligt bra spelning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Grymt taggad till Klacken 28/8'e
![]() ![]() ![]()
![]() |
#971 |
Medlem
|
![]()
Imorrn är det Sonisphere, kommer bli hel grymt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fått hem massa småprylar till kameran, ett till batteri, fjärrutlösare och idag kommer ett stativ, minneskortväska, rengöringskit och rengöringspapper för objektiv.
Hade beställt ett batterigrepp också, men fotokungen hade inte det inne som det stod på hemsidan så det väntar jag fortfarande på. (Tycker för övrigt att det är lite väl krämigt med 690kr för ett batteri ![]()
![]() |
#973 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jo fast dessa batterier till Nikon D90 m.fl kameror ger kameran massa info om batteritid kvar, antal tagna bilder sen laddning m.m.. Men fortfarande för dyrt..
![]() |
#975 |
Medlem
|
![]()
Sonisphere var grymt kul igår, trots att man hade lera upp till knäna,blöt och frusen samt plaskvåta skor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|