|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2010-07-02, 23:47 | #1 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   
				__________________ Mvh Pirpen | 
|   |   | 
|  2010-07-03, 11:29 | #2 | 
| Medlem |   

tack  och det blir nog rs för att rw kostar typ 500 spänn=pengar jag inte har och är för slö för att skaffa 
				__________________ Hälsningar Max  Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a  ) Senast redigerad av maxlk96 den 2010-07-03 klockan 11:30. | 
|   |   | 
|  2010-07-03, 23:30 | #3 | |
| Medlem Reg.datum: May 2004 Ort: ,  , Sweden. 
				 |   Citat: 
 så finns RailWorks för ca: 200 spänn 19.99 €, helt klar värt pengarna, snabba på för jag vet ej hur länge dom har det erbjudandet. Jag köpte det direkt ialla fall. | |
|   |   | 
|  2010-07-04, 10:39 | #4 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

RS är så mycket sämmre, så jag tycker att du ska köpa RW även om det är lite dyrare.   
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2010-07-04, 16:48 | #5 | 
| Medlem |   

okej blir rw då, tack

__________________ Hälsningar Max  Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a  ) | 
|   |   | 
|  2010-07-06, 15:59 | #6 | 
| Medlem |   

Det blir du nog nöjd med! Om du inte vill köpa via nätet, finns det hos t.ex GameStop för c:a 250 kr.    
				__________________ Mvh Wasso | 
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |