![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fint att nya datorn funkar bra Hawk! Ja för mig försvann också laddhacken i MSTS och FPS blev högre. Jag får dock drops i större städer, men det beror ju på mtt grafikkort (HD5770)...
Trevlig midsommar på dig och Totte och alla andra här på forumet!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Min dator också uppgraderad men inte grafik. Kommer senare nångång under hösten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ett Regionaltåg har just avgått från Nakskov på sin färd mot Nestved.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Jag hade ju ett 5750 från början, men det fick jag aldrig testat med MSTS, men de är ju "sämre" än ditt Vad som förvånar mig är att mitt grafikkort knappt blir varmt, när jag kör MSTS hårt och inte processorn heller, bara ljumna Så det verkar vara overkill att köra MSTS på en så dyr dator Bara gafikkortet kostade fläsk. Radeon HD 5870 2 GB http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=593870 Skall verkligen bli spännande att se hur RW och TS2009 funkar, men nu får jag "leka" lite med MSTS först ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ett Acela Express-tåg dundrar fram på NEC på sin väg mot den amerikanska huvudstaden.
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Finns NEC i sin fulla sträckning till MSTS nu, upp till NYC? Inte kört NEC på säkert 5-6 år...
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Ehh, ja. So what? Det var inte det jag frågade heller... Jag frågade om rutten går till New York City, inte om den går till USA's huvudstad...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|