![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tror inte, att jag har sett dom för nedladdning än.
Smyger in med en fråga. Kan detta vara intressant för dig, om jag skannar in bilderna med högre upplösning som finns i länken nedan. Har tyvärr inga måttuppgifter på dom. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=17023
![]() |
#47 |
Medlem
|
![]()
Bear: nej inte ännu men i sinnom tid skall jag kunna lägga upp dem äör två till jag jobbar på för sj buss.
Bengan: joda hittar ajg någon modell som är hyfsat lik i spelet så ska jag se vad jag kan göra Gammla bussag i allmänhet vill ajg göra fler utav det är ju ändå rätt spårnära grejer många gånger då bussarna i många mindre samhällen vänder vid just tågstationen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
|
![]()
ett par ommålade scanior från bear till gamla sj färger och även volvo f86 flak och korgbil i samma klädsel kommer snart på dls
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
|
![]()
Hej jag jobbar just nu med lite äldre SJ saker som ni sett har jag lastbilar på gång men kommer även måla nya Infranord saker (Infranord är det nya namnet på banverket produktion) de blir service bilar lastbilar och gubbar. men vid sidan om har jag målat på dne här Volvo b58 Säffle från slutet på 70 talet. de här bilderna är på SJ-buss versionen av den och är inte riktigt klara men ändå. Den kommer komma som GS buss SL buss och SJ buss
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem
|
![]()
Så här är de mer färdiga Volvo B10R Säffle till vänster (80-tal) Volvo B58 Säffle till höger (tidigt 70-tal) jag kommer släppa bägge i GL-SL-GS(mörk och ljus blå för B58 ljus för B10)och SJ buss. Jag valde dessa busstyperna dels för de är lite äldre och dels för att de är en busstyp som tillverkats i stor skala och nog har funnits i välldigt många färger och städer. är de någon som vill ha en i sin stads färger får ni skicka bilder i min andra tråd (obs fram/bak och varje sida!) släpp troligtvis på torsdag så vill ni ha en egen färg hör av er snarast/ hammarn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem
|
![]()
så här kommer ett litet foto från mig så ni vet att jag inte lagt ner helt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Snyggt snickrat Hammarn
![]() Såg att du har en beställning klar på DLS ![]()
![]() |
#53 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
snyggt hammarn du vilken bana e det du hade på bakgrunden vill så gärna ha den för att jag samlar på sådanna banor och + när kan man ladda ner allt detta?? särskilt sj:s tågvärdar they are hot hahaha:P
MVH:Tågkompaniet ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem
|
![]()
haha tågvärdarna kan jag lösa snart bussarna och brand bilen lika så men banan dröjer nog ett tag. Är en bana jag jobbat på länge nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem
|
![]()
skulle du kunna lägga ut alla dom nya utrycknings fordonen+
skulle jag kunna få banverket fordonen för jag håller på med en bana där jag har alla banverketgubbar. har du msn vad heter du såfall?? Senast redigerad av tågkompaniet den 2010-04-15 klockan 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
|
![]()
var hittade du den grinden på den bilden med banverketfordonen??
är du färdig med lokförarna till sj och GC?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Grindarna heter "gate security 11.8m" finns som stängd och som öppen och även en lite för personer "gate personnel security" här finns brandbilarna alla de sissta jag har gjort http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=26270 banverket fordonen och gubbarna är på omlack i min verkstad och kommer komma ut som Infranord senare. Senast redigerad av rac_hammer den 2010-04-15 klockan 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem
|
![]()
så lite nyheter från mig då. Det jag jobbar på just nu är Infranord sakerna där är det ca 60% klart. sen har jag även gjort lite mer saker för svevia samt ett antal DHL lastbilar allt från 25 m till mindre stadslastbilar och container växlare. ett par nya polis saker kommer nog att följa med också de har vart klara en tid.min bana går framåt också jämsides ett annat projekt som det jobbas på lite också men har välldigt lite tid över just nu för ban byggandet de lilla tid jag har går just nu till målandet så jag kan få släppt de saker jag påbörjat. Ha det gott där ute i vår sverige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem
|
![]()
Ja mina vänner. det ligger till såhär att det har hänt en del jobbiga och tråkiga saker i mitt liv just nu och jag kommer lägga allt som rör trainz på hyllan ett tag tills jag kommit på fötter igen. Jag hoppas inte jag gör folk för besvikna genom detta /RAC
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Kan bara hoppas att allt ordnar upp sej, så att du kan komma igen när du känner att tiden är mogen. Ingen kan väl vara besviken med tanke på vad du gjort, det är bara att vänta, så får vi kanske ta del av mer, om vi har tur. Ta hand om dej ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|