|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2010-03-30, 00:21 | #1 | 
| Tidigare Traindriver94 |   

Toppen! Hoppas du kan fixa lite bilder också   Behöver särskilt bilder där man ser hur "stan" ser ut från perrongerna.. T.ex hur det ser ut vid stationshuset. Detta är hur jag börjat göra (Sala station i väntan på något bättre..), men det är svårt att se hur det ska vara om man bara ser från en satelit :P  Finns inte heller nån bra brygga som kan vara över spåren :/ 
				__________________ Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! | 
|   |   | 
|  2010-03-30, 20:20 | #2 | 

Lite framsteg.. Är långt ifrån klart, men det liknar kanske verkligheten lite? Man hittar inga passande hus, så man får använda de som finns.. Vad tror ni?    
				__________________ Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! | 
|   |   | 
|  2010-03-30, 20:32 | #3 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   

Inte alls långt ifrån, ser bra ut!

__________________ Mvh Pirpen | 
|   |   | 
|  2010-03-31, 14:35 | #4 | 

Tack Pierre, kul att höra   Jag tror att denna rutt kan bli väldigt rolig att köra på, genom skånskt landskap med X7 kanske?   
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |