![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
ett par ommålade scanior från bear till gamla sj färger och även volvo f86 flak och korgbil i samma klädsel kommer snart på dls
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej jag jobbar just nu med lite äldre SJ saker som ni sett har jag lastbilar på gång men kommer även måla nya Infranord saker (Infranord är det nya namnet på banverket produktion) de blir service bilar lastbilar och gubbar. men vid sidan om har jag målat på dne här Volvo b58 Säffle från slutet på 70 talet. de här bilderna är på SJ-buss versionen av den och är inte riktigt klara men ändå. Den kommer komma som GS buss SL buss och SJ buss
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|