Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-01-16, 22:57   #1
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
Standard

Bild 17: Vi har stannat i den något större orten Paola.
Bild 18: En till bild från Paola.
Bild 19: Vi har stannat i Amantea.
Bild 20: Vi åker över en bro.
Bild 21: Vi åker in mot den större staden Lamezia Terme.
Bild 22: Vi har stannat i Lamezia Terme. Det börjar bli mörkt!
Bild 23: Vi är över stigningarna och har stannat i Vibo.
Bild 24: Det bär utför i högsta fart! Vi åker in i en av många tunnlar på streckan.

Fler bilder kommer strax i nästa inlägg.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 17.jpg (63.2 KB, 32 visningar)
Filtyp: jpg 18.jpg (73.0 KB, 32 visningar)
Filtyp: jpg 19.jpg (45.8 KB, 32 visningar)
Filtyp: jpg 20.jpg (116.0 KB, 32 visningar)
Filtyp: jpg 21.jpg (115.0 KB, 32 visningar)
Filtyp: jpg 22.jpg (46.2 KB, 32 visningar)
Filtyp: jpg 23.jpg (37.7 KB, 32 visningar)
Filtyp: jpg 24.jpg (125.0 KB, 32 visningar)
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 23:00   #2
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Hmm, blir ju inte riktigt ett nattåg om det kör klockan 6 och kommer fram vid 11 ju Det ska ju typ köra 11 och komma fram vid sex.
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 23:07   #3
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
Standard

Bild 25: Vi har stannat i Rosarno.
Bild 26: Vi har stannat i Gioia Tauro.
Bild 27: Vi har stannat i Villa S. Giovanni.
Bild 28: Här finns också den stor tågfärjeterminalen för tåg mot Sicilen. En bro ska byggas och planeras att vara klar 2016. Italienska statsbanornas egna tågfärja syns också. Mitt tåg ska vidare mot Palermo på Sicilen efter ett snabbesök i Reggio di Calabria, men dit följer jag inte med...
Bild 29: Vi rullar förbi Reggio di Calabria:s stora bangård och depo.
Bild 30: Vi rulla in på Reggio di Calabria Centrale.
Bild 31: Vi har stannat, nu är det kolsvart och tåget syns knappt.
Bild 32: Vy från fågelperspektiv över tåget och stationen.

Härifrån får en annan förare ta över och köra vidare mot Palermo på Sicilien. Jag har kört mitt nu... Tack för att ni har följt tråden. Kommentarer uppskattas!
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 25.jpg (48.4 KB, 29 visningar)
Filtyp: jpg 26.jpg (44.8 KB, 29 visningar)
Filtyp: jpg 27.jpg (50.1 KB, 29 visningar)
Filtyp: jpg 28.jpg (92.8 KB, 29 visningar)
Filtyp: jpg 29.jpg (117.7 KB, 29 visningar)
Filtyp: jpg 30.jpg (116.7 KB, 29 visningar)
Filtyp: jpg 31.jpg (39.8 KB, 29 visningar)
Filtyp: jpg 32.jpg (61.0 KB, 29 visningar)
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009