|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Citat:
Var har du hittat det tåget? Skulle gärna vilja köra det.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Det finns att köpa hos steam (eller andra leverantörer??). Som sagt är det paywere och kostar typ 14£. Det medföljer några olika scenarios till originalrutterna också..
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Synd att den kostar.
Finns nästan inga motorvagnar som är gratis.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
T.ex Paddington, York, Oxford, Reading, Didcot Parkway, Darlington, Brighton, Gatwick Airport Och typ 30 till ![]() Back to topic så har jag kommit en bit på staden. Tycker denna ser lite bättre ut än Ömål.. Vad tycker ni? Denna ligger ca 3min från Riggby (i 100km/h)
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Två bilder till
Kommentera gärna!![]()
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 922
|
Ser bra ut, men skippa järnvägsövergången. Om den ska vara för människor, så kanske det går att be NewS snällt om perrongbommar...
__________________
Mvh Pirpen |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
1. de är inte statiska objekt (utan de fälls ner när tåg kommer och det krånglar för mig) 2. de är för långa. Har bett News om så mycket senaste tiden, så han borde få vila lite nu
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Ser bra jättebra ut, men nu måste jag bara få fråga, vad hittade du den där plattformsänden? Jag har letat, men inte hittat något. Följer den verkligen med News plattformspaket?
Tacksam för svar...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Plattformsändar finns inte.. Du använder ett verktyg som finns i menyn när man har spår markerat.. Jag kan göra en lätt guide, så slipper vi gå mer OT här =)
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|