|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Är du hundra på att ditt serial nr för 2009 är rätt reg. hos auran?
Verkar lite diffust, allra helst om man läser det röda fältet längst ner på bild 1.
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
|
Citat:
Och allt ser ut som på dina bilder ekan hos mig. Något skumt är det. Klarar inte Trainz av Vista eller 07? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
En undran bara.
Är TS2009 köpt via Auran direkt eller via annan butik. När jag köpte från Auran. Så kunde man ladda hem TS2009 direkt, så att man kunde köra igång direkt och slapp vänta på skivan. Då var det bara att regga nerladdningen med den koden, som man fick i svarsmailet på bekräftelsen av köpet. Efter ca: 1 vecka, så fick jag skivan och den hade ett annat regnr. Det kan inte vara så. Att det som ni har reggat, är det nummret som ni fick vid nedladdningen. Sen har ni gjort en ominstallation och använt skivan denna gång istället och att ni då inte har reggat skivan i sin tur. Själv har jag två regnr. på TS2009. En för själva nedladdningen och en för själva skivan.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2010-01-13 klockan 16:33. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Jag har köpt mitt i affären så jag fick CD skivan direkt, och installerade, och sen började det bråka med internet.
Jag tror det är operativsystemet som bråkar
Senast redigerad av Andreas den 2010-01-13 klockan 16:22. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Ej provat med Vista, men har läst att det har varit struligt här på forumet.
|
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
|
Citat:
För jag kör också sjuan och jag får bara upp en massa felmeddelande när jag ska ladda ner paket från DLS... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Jag fick upp detta som syns på bilden idag.
Alla saker som jag har står det DS på. Betyder det att jag måste ladda ner alla saker där det står DS på? Och dessa filer finns jo ändå under "All". Vad ska man göra? Om ni kollar datumen, så verkar inte dem stämma. Jag har inte haft trainz 09 sen 2004 :S |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|