|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Karlstad, Sverige
Inlägg: 988
|
Citat:
Vad som händer är att det blir luckor i landskapet för saker som man saknar. Kan se lite tokigt och tomt ut på vissa ställen men det hindrar inte att man använder banan. Har du försökt dig på att få till lite bättre höjder? Tunneln på senaste bilden ser lite malplacerad ut. Nästan att man fruktar man ska trampa igenom tunneltaket. /Anders |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Citat:
Va tokigt! Jag har inte råd att köpa såna saker för att få hel landskap. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Som Anders säger så funkar rutten utan växtpaketet, bara att jag tror att det skulle bli väldigt tomt på vissa ställen.. Men funkar gör den nog.
Tunneln kommer att fixas till innan släpp.. I linje 2 har jag lite mer lutningar i landskapet (t.ex stationen ni har sett ligger på en liten kulle och tunneln här går ner under marken istället för igenom ett berg )
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Hoppar tillbaka till linje 1 för att visa stationsskyltningen. Ett underbart arbete av Swen / News.
![]()
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 922
|
Såg att växtpaketet kostar bara 5 euro och det har väl alla råd med!????
Ruskigt verkligt Micke L!
__________________
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-01-13 klockan 14:12. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
Den svenska känslan hade varit omöjlig att få till utan newS hjälp. Alla hans skyltar och signaler. Och KMW förstås, utan honom hade signalerna inte funkat ![]() Vad gäller växtpaketet så rekommenderar jag det verkligen. Särskilt gräset gör miljön väldigt fin. Och 5 euro kan väl de flesta spara ihop till. Förstår att 150:- för ett lok kan kännas onödigt, men växterna är värt varenda öre.
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-01-13 klockan 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Inte alla har råd. Finns ju arbetslösa och pensionärer. Pensionen neråt och priser upp gör att det blir svårare.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Ang. stationsskyltarna så var finns dessa att ladda ner?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|