|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Så, nu är jag inne på bana 2 igen. Fortfarande på första stationen men nu har det kommit till ett litet vindskydd och lite växter
![]()
|
|
|
#2 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Väldigt snyggt!!!!
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Tack, Pierre
![]() Ett arbetståg ute på linje två. De står nu i en rätt brant backe som kräver att bromsarna är ordentligt tillslagna för att tåget inte ska rulla ![]()
|
|
|
#4 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Det ser väldigt bra ut!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Bra bilder! Jag ser starkt fram emot en färdig release med scenarios
Det hade varit bra om du gör scenarios som inte kräver Rc addonet då det kostar pengar, det är väldigt frustrerande att vilja köra banan men det går inte för att man måste betala 150:- Visst att det kanske är värt det, men är man arbetslös så är man |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
Vissa scenarion kommer att kräva objekt från RW men jag tror att rutten ska funka även i RS, om man köper foliage package 01 från denna hemsida https://www.elicense.com/railsim/store/ Där ingår de växter jag har använt. Har man köpt spelet från Steam så ingår detta paket redan. Har du köpt ditt spel från Steam?
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-01-13 klockan 00:36. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Citat:
Själv har jag RW, så det lär väl inte vara några problem, jag har inte köpt spelet från Steam. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Vad som händer är att det blir luckor i landskapet för saker som man saknar. Kan se lite tokigt och tomt ut på vissa ställen men det hindrar inte att man använder banan. Har du försökt dig på att få till lite bättre höjder? Tunneln på senaste bilden ser lite malplacerad ut. Nästan att man fruktar man ska trampa igenom tunneltaket. /Anders |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Medlem
|
Citat:
Har jag förstått rätt nu? Om man har köpt sitt RW från Steam så ingår "foliage package 01", men om man har köpt det i fysisk butik så ingår inte detta. Tacksam för svar!
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|