|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Jag ska nog köpa den också. Jag vet att den köps via Steam, men får man den som boxad version då eller download?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Man får den som download. Om du köpt RW via Steam så läggs IOW till automatiskt när den är färdignerladdad. Mycket smidigt. Dock vet jag inte hur man ska göra om du inte köpt RW från steam..
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Aj, då. Hoppas man kan ha IOW, även om man inte har köpt det av Steam.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
Men du måste nog installera det manuellt (som med andra spel).
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Rail Drivern kom idag så jag ska åka ut till Blackeberg, till UPS där de har sitt lager. Det tycker jag är positivt!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Har beställt en ny dator med bl.a
XFX Radeon HD 4890 1GB GDDR5 Seagate Barracuda® 7200.12 1TB Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 Gigabyte GA-MA785GT-UD3H, Socket-AM3 AMD Athlon II X4 630 AM3 Chieftec Super Series 650W PSU ![]() Tror ni den funkar till RW
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 797
|
Citat:
__________________
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|