Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-12-29, 16:07   #1
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
Standard

Kustpilen...
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Kustpilen1.JPG (80.5 KB, 166 visningar)
Filtyp: jpg Kustpilen2.JPG (84.3 KB, 165 visningar)
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 09:18   #2
Wasso
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 584
Skicka ett meddelande via Skype™ till Wasso
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier Train Visa inlägg
Kustpilen...

Snyggt! Vilken rutt?
__________________
Mvh Wasso
Wasso besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 09:23   #3
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
Standard

JBJR2-rutten är det. Tack!
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 09:24   #4
Wasso
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 584
Skicka ett meddelande via Skype™ till Wasso
Standard

Ett öre rullar in mot Malmö...
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Öre_Mot_Malmö.jpg (58.5 KB, 152 visningar)
__________________
Mvh Wasso
Wasso besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 09:52   #5
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
Standard

Här är helt klart en "Kustpil i ny design". Förebilden är denna: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...3046&highlight
Hoppas den uppskattas!
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Y2_2.JPG (75.5 KB, 151 visningar)
Filtyp: jpg Y2_3.JPG (85.2 KB, 150 visningar)
Filtyp: jpg y2_1.JPG (73.3 KB, 149 visningar)
Filtyp: jpg Y2_4.JPG (71.8 KB, 149 visningar)
Filtyp: jpg Y2_5.JPG (54.4 KB, 151 visningar)
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 09:57   #6
Wasso
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 584
Skicka ett meddelande via Skype™ till Wasso
Thumbs up

Jag kommenterar så här:


__________________
Mvh Wasso
Wasso besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 12:54   #7
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
Standard

Tack igen! Vill ni ha den nya kustpilen? Jag undrar om den kallas något?
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-12-30, 15:35   #8
Wasso
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 584
Skicka ett meddelande via Skype™ till Wasso
Standard

Jag vill iaf ha den
__________________
Mvh Wasso
Wasso besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009