Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-10-28, 15:48   #1
niofem
Guest
 
Inlägg: n/a
Standard

Jag hade glömt att bocka i rutan "Snow causes game to crash or does not display" sedan jag installerade om Train Simulator för några dagar sedan. Yes! tänkte jag, nu fungerar tåget/vagnarna, vilket de naturligtvis inte gjorde.

Men tack i alla fall, Robban.

För övrigt: behövs några särskilda program för att "göra om" vagnarna till 512-texturer?

____________________

Med vänliga hälsningar
Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net


Edited by - niofem on 28 October 2002 15:50:13
 
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Behöver hjälp att installera Bve 4 Beta MarcusF Allmänt om tågsimulatorer 14 2004-09-19 15:09
Kan inte installera SP2!!! HJÄLP! Olmen Trainz - Allmänt om Trainz 4 2004-05-11 21:13
vet [Hur installera grafikkort på bärbar dator?] loffe Off-topic 0 2003-03-17 22:12
Hjälp! [Hur bygger jag en rutt] kritse Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 30 2003-01-23 20:14
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? niofem MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2002-10-16 19:59



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:52.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009