![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har börjat på två projekt, Xoa7 och Xoa5. Omvandlat skalriktiga ritningar till gmax och lagt in, samlat bilder på internet men behöver ytterligare, nämligen följande:
Bilder på förarhytterna. Närbilder på boggierna. Inredningsbilder. Laddar upp några bilder från kulisserna.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Har tyvärr inget jag kan hjälpa till med, men hoppas verkligen att du går iland med dessa. En till nostalgirysare isåfall.
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Likaså här.
Tyvärr inga bilder på henne. Har inte heller något minne utav, att jag någonsin har sett henne på riktigt ens. Möjligen som liten grabb, utan att tänka på det. Däremot har jag ett helt gäng, av bilder från hytten. På en gammal V3:a om du skulle få för dig, att ge dig på henne i framtiden. Håller tummarna för dig. Är verkligen en modell, som jag ser framemot.
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
http://www.jarnvag.net/vagnguide/X7.asp här har du någon /några bilder iaf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Fråga på järnvägshistoriskt forum, eller postvagnen, du lär få fram något där.
Lycka till med projektet önskar en som har större intresse för äldre järnvägsmaterial än nytt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har snokat runt lite om X7.
Ska tydligen finnas två uppsättningar kvar och den ena ska tydligen finnas här http://www.dellenbanan.nu/ . Men det har du kanske själv, redan snokat upp. Kanske dom kan bidra med bra bilder från hytt och inredning.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|