![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Vet du några t.ex.? (sidor)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kollade igenom lite, bland växlarna som jag har installerat.
Den som påminner om den svenska varianten. På den ser det ut som om texturer saknas på klotet + armen (vita, som om texturen har någon konstig bokstav som TRS2006 och TS09 inte vill veta av.) kuid:61119:24120. Vet inte, var jag har hittat den. Sen hittade jag en annan variant, Som jag inte alls tycker, påminner om den svenska. Kuid:185550:28037 & 38. Samma sak här, vet inte var jag hittade dom. EDIT: Finns på DLS. Bilden som visar växelklotet på DLS. Är bilden på den tredje varianten som finns och inte på den vridna varianten.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-06-15 klockan 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Kan du vara vänlig skicka över den första om det går bra (Förlåt om det lät elakt/drykt)
Senast redigerad av stora vågen den 2009-06-15 klockan 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Den var inbyggd i TS09. Det är kanske samma sak med TRS2006. Har inte TRS2006 installerat för tillfället, så jag kan inte kolla upp det. EDIT: Har för mig. Att jag har sett, denna växel innan TS09 kom ut.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-06-16 klockan 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kan du vara vänlig säga vad den heter. (Inga resultat på min söking på Content Manger)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
Region: Australia Då den är inbygg i TS09. Så borde det inte saknas texturer p.g.a. felaktiga tecken i namnet för texturerna, som jag skrev tidigare. För det borde Auran ha koll på, när materialet följer med i TS09. Men jag tycker, att det ser lite underligt ut, med vitt klot och arm, att något saknas.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket.
|
![]() |
![]() |
![]() |