|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Citat:
Här är min lista med alla kuid: Även M-delen. (Mitten) C20 A-B Cab............. kuid2:171003:5:14 C20 A-B unit............. kuid2:171003:1:14 C20 Bogey................ kuid2:171003:3:14 C20 Cab CabDark........ kuid2:171003:11:14 C20 Cab Cablight........ kuid2:171003:12:14 C20 Cab passengerDark.kuid2:171003:13:14 C20 Cab passengerLight.kuid2: 171003:14:14 C20 Engine AB-unit....... kuide2:171003:4:14 Engine M-unit............... kuid2:171003:9:14 FrontGlas Dark.............. kuid2:171003:15:14 HornSound.................... kuid2:171003:8:14 C20 M DummyCab........... kuid2:171003:6:14 C20 M unit..................... kuid2:171003:2:14 C20 Silent Engine Sound... kuid2:171003:7:14 C20 Texture Groupe......... kuid2:171003:16:14 Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-02-09 klockan 16:14. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Québec/Kanada
Inlägg: 357
|
det finns en mycket vicktigt del som du har inte installerat
Cxx SoundPack/Destination codes 171003:10:14 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Citat:
Är det bara att trycka CTRL + M så öppnas den också bland alla filer?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Québec/Kanada
Inlägg: 357
|
Hmm vet inte om jag förstår dig. ctrl-m är att "commit" det du har väljat (selected?). Om den finns på listan men är inte "commited" måste du göra ctrl-m på den, ja.
--- Lite frågor till alla. Hur många av er har ts2009 eller ska ha den? Vad är det du vill mest ha på det nästa version av C20:n? SV |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 380
|
Lite frågor till alla. Hur många av er har ts2009 eller ska ha den?
Vad är det du vill mest ha på det nästa version av C20:n? SV[/quote] Jag har TS2009. En C1 och uppåt, att sätta ut intill din C20 ![]() Skämt åtsido. Du har skämt bort oss, med din C20. Är mer än nöjd, redan nu. En av dom absolut finnaste grejerna, som är gjorda till Trainz och som är freeware. Kan vi begära mer?
__________________
Bengan |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Québec/Kanada
Inlägg: 357
|
Tack!
Jag tror att jag kan göra mer ändå heh ;-). -- Jag skriver också att säga att arbetet fortsätter men det fins _mycket_ at göra. Har gjort hela m och ab delar men jag behöver att fixa hytten och det är svårt för jag har tusental knappar och animationer att exportera igen. Det är bra att jag gör det för det finns gammal saker som jag kan ta bort. A big cleanup of things. Och jag bygger om några saker för att ser bättre ut. Just nu har jag gjort vindrutetorkaren (har byggt om den på samma tid). Jag arbetar på modellen kanske 10-12 timmar per veckan. SV |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
Ort: Söderhamn, Sverige
Inlägg: 257
|
Jättefina tåg. Älskar dom. Det som nu saknas är dom äldre tågen i T-banan
# C6 # C9 # C14 # C15 Omk nån byggde nån av dessa vagnar lika fint som C, skulle vara toppen .
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Sweden
Inlägg: 281
|
Svoyager, skulle man kunna se på lite bilder, om hur det går för dig? Om det nu är ok.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 907
|
Jag har upptäckt att jag inte har dessa filer i mappen. (Jag laddade ner den fullständiga versionen.) Kan du lägga upp filen? Om den är förstor så kan du länka till en download- sida.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|