Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-01-29, 18:04   #1
Romet12
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Sweden
Inlägg: 281
Standard

Har samma problem, hittar ingen lösning för det. Så jag gjorde som Mer Apple gjorde... att jag skickade ett brev till Auran. Vad händer sedan?
Romet12 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2009-01-29, 18:40   #2
Blappe
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 226
Standard

Nu är ju inte jag världens smartaste människa men om jag får gissa så antar jag att dom kommer svara på ditt brev och ha en lösning på ditt problem. Nu är ju detta såklart bara en ren gissning från min sida. Har du otur så kanske dom bara läser ditt brev under deras fikarast och sen så sitter dom hela gänget och skrattar åt killen i Sverige som har ett problem som dom inte har den minsta lust att lösa. Vad vet jag.

/Blappe
Blappe besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-01-29, 22:49   #3
MerApple
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: sweden, stockholm
Inlägg: 30
Standard

Tja, antagligen så löser dem problemet eller så kommer du få ett emajl hem där det står hur du själv kan göra för att lösa problemet.
Eftersom det var fel på mitt account så kunde dem lösa problemet, men du kanske har ett annat problem. Vad vet jag.

Får du upp en skylt där det står att servern är full eller får du upp ett annat medelande
MerApple besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-01-29, 22:50   #4
MerApple
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: sweden, stockholm
Inlägg: 30
Standard

Tja, antagligen så löser dem problemet eller så kommer du få ett emajl hem där det står hur du själv kan göra för att lösa problemet.
Eftersom det var fel på mitt account så kunde dem lösa problemet, men du kanske har ett annat problem. Vad vet jag.

Får du upp en skylt där det står att servern är full eller får du upp ett annat meddelande?
MerApple besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-01-29, 23:00   #5
Romet12
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Sweden
Inlägg: 281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MerApple
Tja, antagligen så löser dem problemet eller så kommer du få ett emajl hem där det står hur du själv kan göra för att lösa problemet.
Eftersom det var fel på mitt account så kunde dem lösa problemet, men du kanske har ett annat problem. Vad vet jag.

Får du upp en skylt där det står att servern är full eller får du upp ett annat meddelande?
Jag får upp där det står "Unable to download, server appears to be full, please try again later..."
Romet12 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-01-29, 23:43   #6
Rc1166
Niträknare & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
Standard

Auran vet dessutom om att deras servrar har varit hårt belastade efter det att dom släppte TS2009 och dom håller på att jobba med att öka kapaciteten.
http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=36578

Från att vi var ett hundratal användare runt om i värden då jag kom i kontakt med dom första gången så har det kommit till några nollor
Jag är själv optimist och tror att Spiffy blir klar snart.
__________________
Kenny
Rc1166 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-01-29, 23:48   #7
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Romet12
Jag får upp där det står "Unable to download, server appears to be full, please try again later..."
Är skylten gul är det ditt account eller brandvägg eller liknande som krånglar, är skylten röd är servern full. MVH. Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-01-30, 07:32   #8
Romet12
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Sweden
Inlägg: 281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal
Är skylten gul är det ditt account eller brandvägg eller liknande som krånglar, är skylten röd är servern full. MVH. Ekan
Min är gult! Den bara plötsligt kom upp för 6 dagar sedan... Innan dess kunde jag ladda ner vad som helst.
Romet12 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009