![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Så fort man kan tror jag enligt Fredriks mail? Tror jag iaf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Bankerna tar väl inte emot pengar fören på måndag? Fast jag vet inte, 13-åringar är i allmänhet inte experter i ämmnet...
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tänk också på att alla som är under 18 måste ha sina föräldrars godkännande för att få betala!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag har fått min mammas godkännande för att hon säger att det är mina pengar och jag berättade detta för henne redan före jag anmälde mitt intresse... Men hur omgående måste jag betala ? för att tills den 20:e har jag bara 2 enkronor och 4 50 öringar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
Betala när du har pengar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
|
![]()
Många har nu fått tillträde till det forum där projektet kommer visas allt eftersom det fortskrider.
Ni hittar forumet här http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=55 och just nu är det 36 pers som har tillträde dit. Jag löste det så att jag lade till de som visat intresse. Dock är det så att ser jag att betalning inte kommer in kommer ni tas bort från listan att ha tillträde till forumrummet Det är ganska innehållslöst än så länge i det forumet då projektet inte satt igång fullt ut. ![]() Det finns iaf 2 trådar och om ni inte kan se dom så hör av er för då är det något med rättigheterna som inte stämmer Senast redigerad av Fredrik den 2009-01-17 klockan 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har en fråga angående detta projekt. Även om man inte just nu är intresserad och kanske blir det till senare.. Finns det ändå möjlighet att se bilder hur det ser ut med 3d loken osv? Så man kanske ändrar sig till framtiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|