![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Hej ! Jag undar bar om affären Kameraexperten är bra?
http://www.kameraexperten.se/ Kan dom mycket om kameror och så eller är dom som Elgiganten osv? Tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Snälla behöver verkligen veta om dom är erfarna?
Dom har ganska låga priser på vissa kameror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Jag vet ingenting om Kameraexperten, men marginalerna mellan priser är tämligen låg varför jag råder dig att handla på Fotovideo, Scandinavian Photo eller någon annan mer känd butik.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Okej, ber om ursäkt.
Tack iaf.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Varför inte använda rätt sida för att få veta det du vill?
Ett tågforum är kanske inte helt rätt plats Här är mycket bättre http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=2173 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Eller så går du till en butik på stan och kollar på en kamera du vill ha, för att sedan knalla hemåt och beställa den på någon av de internetbutiker som finns. Cyberphoto eller Scandinavian Photo rekommenderas!
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Tror Kameraxeprten var billigast när jag letade efter 40D. Dock visade det sig att den billiga var en importerad version från Tyskland, utan svensk manual. Svensk version var flera tusen dyrare. Minns inte om det var kameraexperten, men tror så. SÅg att de hade 450D med engelsk manual också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
väldigt nöjda. |
|
![]() |