![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Grupp 1. De som vill fota för att det är riktigt roligt och sen komma hem och få konstruktiv kritik på hur dom kunde gjort det ännu bättre. De som kommenterar efter hur bilden ser ut och skulle skrivit samma kommentar utan att se vem som laddat upp bilden.
Grupp 2. De som gillar att fota. Man kollar först vem som laddat upp bilden. Är det någon som är lokförare eller någon med en dyr systemkamera så skriver man alltid en glad kommentar om hur vacker bilden är och skämtar så att bilden får 2 sidor med glada meningar.. __________________________________________________ _______________ Det här tycker jag och många andra. Det är rätt så uppenbart också. Ska länka till en bild senare ikväll.. __________________________________________________ _______________ Jag undrar en sak, vilka sitter i juryn till galleriet? |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Dig skulle jag nog placera i grupp 1, du kommenterar olika folks bilder. Det är bra
![]() http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...light=fuskjobb Jag vet att du Mulle kan ta väldigt bra bilder. Den bilden jag länkade var absolut inte din bästa. Men jag undrar liksom hur den kan dra in 2 sidor med ord ![]() http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=19978 Dom här bilderna som Hemulen har tagit känns faktiskt rätt mycket mer "speciella". Men han fick ingen kritik alls. Det här var bara ett av alla exempel som finns. Nu hoppas jag att ni inte blir sura för att jag har kritiserat Mulles bild. Men den var inte direkt någon värsting och det tror jag att ni kan hålla med om. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
#5 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
Sen får du gärna berätta vilka du anser vara "experterna" här inne och i vilken grupp respektive expert ligger, enligt dig då. Får gärna tala om i vilken grupp jag hanmnar också!
![]() |
#6 | |
Lokförare
|
![]() Citat:
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Wedell skrev "Fin bild på fint lok ![]() Å andra sidan undrar jag rätt mycket hur det kommer sådär mycket "kommunikation" över bilden. Om jag lägger upp en bild så skriver ingen något alls ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Exilskånsk lokförare
|
![]() Citat:
Funderat på vad Mulle skriver? Loket är utan tvekan GC:s skabbigaste, då är det ironi att skriva vackert.....
![]() |
#9 |
Exilskånsk lokförare
|
![]()
Nu är jag trött på att höra om alla "grupperingar" och alla "experter" här inne!
Ni som envetet hävdar att dessa existerar - namnge de som ingår i dessa! Annars kommer ni snart att tappa all trovärdighet i era ständiga anklagelser!
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Såklart jag ser att det är ironi. Men jag har sett många som drar till med ironi i sina trådar men inte skrivs det ett skit där. Eric B: Vad jag förstår så vill man väl ändå inte vara med i gruppen som du gjorde en lista över? |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Å andra sidan om du nu Julian å dina andra vänner som delar din åsikt i denna grupperingsfrågan inte finner sig till ro med detta så är det väl ingen som hindrar er från att lämna forumet om ni så önskar? Senast redigerad av Sparkfot den 2008-09-06 klockan 20:49. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Grupperingar kanske är ett fel ord, men nått liknande existerar faktiskt vare sig ni vill se det eller inte. Dom som inte ser det lär ju vara i den ena "grupperingen" och dom som ser det lär ju vara i den andra.
Jag varken tror eller tycker att dessa "grupperingar" har med yrke eller kamerautrustning att göra, utan är helt och hållet kompis baserat. Men ett forum borde vara öppet för alla och inte bara för dom som känner varann. Dom andra kan dra!? Jag tycker (skriver: jag tycker) att alla borde känna sig välkomna i detta forum. Är det fel? Att be folk namnge andra låter väldigt konstigt. Vad är det för sätt? Vi bor väl inte i öst-tyskland va? Nej, det går tydligt att se dessa " grupperingar" ändå. Men det är klart, vill man inte se, så ser man inte... Jag tycker att folk får ha olika uppfattningar om saker och ting. Det är rätt! Men om vissa på ett sånt här ställe känner sig särbehandlade och berättar det, så bör man försöka göra nått åt det, inte försöka sopa "skiten" under mattan och låtsas att det regnar. Det är fel!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2008-09-07 klockan 01:17. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Kommentarer till bilder som kompisar,kollegor,släkt, el dylikt kommer nog att fortsätta i framtiden och det är väl inge fel med det? Visst är det tråkigt att inte få några kommentarer på sina bilder ibland men att häva ur sig att det förekommer grupperingar utan att vilja namnge vilka som ingår var och varför osar avundsjuka lång väg. Senast redigerad av Sparkfot den 2008-09-07 klockan 07:32. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|