![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Lycka till med bilen Ingvar, min första var oxå en Toyota (1972 Celica).
Att det sedan blev 2 Celicor till (75 och 77) en Starlet (85) Corolla (90 och 95) (jo vi blev en till i familjen 90) och nu en Avensis 2000 så jag har varit nöjd med mina Toyotor. Att jag sedan alla år har haft en bakrutedekal med texten "Jag åker hellre spårvagn på museispårvägen i Malmköping" betyder inte att jag är missnöjd med bilen ![]() /Kenny Kenny och Patrik ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Första bilden | Erik Götborg | Off-topic | 8 | 2005-01-29 19:41 |
Mina första TUB Bilder!!!! | Dson | Lokaltrafik | 1 | 2003-06-08 18:39 |
Första aktiviteterna.... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-28 10:58 |
Vad tycker ni! [Om min första 3d-modell] | Trigger | Off-topic | 22 | 2002-06-14 18:29 |