![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tar och köper Philips paketet på fredag. Kostar 2500:- på Media markt. Bara lämna tillbaka om man blir missnöjd...
Och nej, jag tänker inte köpa nån tv för varesig 70 000kr eller 700 000kr!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2008-01-18 klockan 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Skönt nu behöver man inte vara orolig längre. Philips har släppt en uppdatering till detta paket. Det ska snabba upp systemet och reducera bruset. En som provat uppdateringen säger att sig vara hel nöjd!
Står om det här: http://www.minhembio.com/forum/index...owtopic=182255 Skriver detta om det är nån mer än jag som varit intresserad av detta paket!?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fick reklam från Elgiganten. Nu har dom rea på Philips paketet till 27/1 och det kostar 2290kr, vilket är väldigt prisvärt. Får hänga på dörren den 25e då...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Köpte paketet idag (fick låna pengarna). Jag är nöjd! Väldigt prisvärt för dom pengarna!!!! Har det kopplat till min lcd-tv med hdmi-kabel och har nu sett en james bond film.
Både ljud och bild är bra. Räcker klart för mina behov och det passa min plånbok också. Problemen vissa haft med detta paket och surr i högtalarna har jag inte märkt nått av.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|