![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Skulle gärna velat testa en Trabi-safari ( http://www.trabi-safari.de/?lang=eng ) i Berlin. Men när och om man tar sig dit är en annan fråga...
Har hört så mycket (skit)snack om Trabant och det mesta har rört storleken, topphastigheten och pappkarossen. Enda bra med en stor bil, är väl egentligen krocksäkerheten. Men kör folk ordentligt, så krockar dom inte heller! Om man är ärlig, när behöver man en bil som gör 250 km/tim i Sverige? När man vill bli av med lappen? Angående karossen, så var det mer plast än papp, om jag fattat rätt!? Och plast rostar ju inte som vi vet. Dessutom hade folk råd med denna bil. Dom som köper ny bil i väst dras ju oftast med stora skulder på dom. Så varför klanka ner på den? Enda stora nackdelen med Trabant borde ha varit kö-tiden för att få köpa en....
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|