![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
tänkte fråga hur är spelkänslan jämfört med "Ånge station" som är ett likartat spel? är det mycket som skiljer dem åt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Det som är det bästa är att man lägger tågvägarna till nästa station istället för mellan varje signal.
Det jag ser som en liten nackdel är att man vet lite för dåligt hur man ska ta hand om godstågen som har x 2 i baken om man säger så. En fördel är att det är aoutomatisk tågväg mellan norrköping och kimstad och kimstad linköping. Hade det vart det mellan katrineholm och norrköping hade det vart lite mer fördel. Sen saknar jag en lite mer hetsig tågtrafik. Gärna lite nattrafik men men. Fråga gärna. Jag jhar säkert vart igenom den 20 ggr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej
I verkligheten går södergående godståg på spår 1, och norrgående på spår 8, aldrig på spår 7. Där är godståg förbjudet, pga. att det var problem med att godsvagnarna gick emot perrongtaket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan väl säga så här, Ånge är "lätt" mot vad Norrköping är (egen erfarenhet)
Hälsar Bengt
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jo det kan man nog utrycka det.
Det svåraste är kl 10 00 då ett pendeltåg och x2 ska gå mot norrköping samtidigt. Det är helt omöjligt att få ngn i tid där eftersom nerspåret är upptaget. Känner ni till problemet? så är väl inte tidtabellen vad jag tror? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|