![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Det är en bra fråga. Jag har tyvärr inte heller fått nå't riktigt grepp om vad det innebär. Enligt Trainz News från den 1 maj så ska följande "features" finnas med:
Annars har det som sagt varit tunt med info och screenshots. Om jag har fattat det rätt så kommer det att släppas en hel serie med "Trainz Classics", och alla kommer att vara "Stand Alone"-program med fokus på en viss bana. Har precis slängt ut TRS06 till förmån för TRS04, så jag kommer nog att avvakta ett tag innan jag lägger en eventuell beställning på Classics. Inte mycket till svar på dina frågor tyvärr. ![]() mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2007-06-22 klockan 01:30. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|