![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag testat att ersätta alla XTracks filer om på nytt. Fast det fungerade ju inte alls. Sen ville inte Denmark 2000 starta
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Har du läst ansvisningar nogrant, som Mazz skrev? Du kanske måste även installera NewRoad också. Gör så här, installera NewRoad först och sen Xtracks av senaste version, så ska det fungera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag kan väl ochså göra ett tillägg i denna fråga. När du starta upp rutten får du något felmeddelande då? Det är lättare att lösa ett problem om man vet exakt som händer och vilka felmeddelande man får. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Därför, inga tips om vilket man ska göra först, utan se till att alltid installera den globala tsection.dat allra sist och av senaste version och i separat installation. Alternativt att man har bilden klart för sig på annat sätt. Nyckeln är att den globala tsection.dat måste vara lika ny eller nyare som den nyaste versionen av ett tilläggspaket kräver. Installerar man denna magiska fil separat är man garderad. Senast redigerad av Mazz den 2007-03-22 klockan 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Har du Trollhättanrutten installerat? Funkar den? Den kräver ju senaste Newroad och X-tracks. Om rutten funkar så kan Dk2000F vara fel. Har du kollat om du har Activity i DK2000F. Den kanske kräver vissa tåg som du inte har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej
La in Denmark 1.0b på hårddisken idag och det var absolut inga problem att få igång det.... Det är nog så som Mazz och Totte har skrivit här att det är X-tracks och New Road som spökar. MVH Kenneth PS Jag har enl tsection_readme build 00033 och då fungerar rutten med denna build. DS
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2007-03-23 klockan 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Samma här. Inga problem! Jag installerade och testade. Trots superdator låg FPS på 10 i Köpenhamn C
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-03-23 klockan 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tyvärr så får jag inga felmeddelande denna gång ![]() Vilka nya Xtracks är det jag ska ha?
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Du säger att Trollhättanrutten funkar perfekt, borde DK2000F fungera också med. Pröva med att ta bort Act-filen i Activities-mappen. Pathen skall vara kvar. I Service-mappen, om det finns nån fil där, ta bort den med. Alla nämda mappar finns under DK2000-mappen.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-03-24 klockan 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|