|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej igen!
Jag vill tillägga att växlingarna fungerar utmärkt. I verkligheten så det 4 växlar med överväxel. Den här har fem växlar. Det är kul att köra så. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Klart najs. En riktig Y-cab.
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Jag har skickat till Micke och Mazz för test. Sen får jag se om jag får över cabben till Banbyggarna. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Nu blev Y7-Cabben godkänd av Micke321 och den hamnar snart hos BanByggarna. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
Kul, kul, kul....
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Nu finns hytten hos BanByggarna på online! Före installationen tar ni bort Cabview-mappen och ysju.eng-filen. Sen installerar ni de nya på plats. Lycka till och njut av. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Medlem
|
Citat:
Najs. skall testa denna när jag får tid till det.... Känner igen denna ganska väl eftersom jag åkt med detta tåg ett antal ggr, då kunde man åka hytt ganska obegränsat eftersom man kunde sitta i motsatta sidan mot vad tåget körde. MVH Kenneth
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|