![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Lysande att det löste sig!
![]() Härlig rutt du har i gömmorna... Ser fram mot mera bilder, sånt är alltid skoj... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jomenvisst är det Malmö/Trelleborg, eller Mölleborg som jag tänkte kalla stationen. Här går tågfärjorna till Tyskland, de långa persontågen med utländska vagnar blandas med pendeltåg och omfattande godstrafik.
Detta är ruttens största station. För att överhuvudtaget kunna köra denna i simulator har jag räknat med att placera ut lok och vagnar som statiska objekt. Här kommer några snapshots. / Dalle |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Oj oj oj! Ser ju mege dejligt ud!
![]() Tur att man inte är tkl på den stationen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Cheeeses, va läckert... mycke spår e ball...
![]() ![]() ![]() Önskar dig all lycka till i bygget... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oj oj vad du har gjort omfattande jobb. Jag höll på ramla av stolen. Kul att det känns utmanad av dig.
Grattis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jag tror nog att Mölleborg ligger i lä jämfört med Göteborg, det ska bli spännande att se bilder från t ex Sävenäs framöver!
Lägger ut några bilder till från Mölleborg. / Dalle |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fint att det ordna sig med problemet...jag bara gissa på DM!
Vilken underbar bangård i Mölleborg, väldigt imponerade!!!!!
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Den första bilden i detta inlägg påminner starkt om fd stationen i Trelleborg...Tycker nästan att den är klockren ![]() Sen tycker jag att du har fått ihop bangårdarna på ett bra sätt...Men jag har en fråga ochså: Hur är det med FPS på dessa ställe? Det var bara en kommentar i allmänhet eftersom rutten inte är verklighetsbaserad. Keep up the good work ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej
Ja helt suveräna bangårdar...Lite mosaic så hade det varit perfekt ![]() MVH Kenneth
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Grymmt snyggt och imponerande arbete!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |