|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Finns som sagt på Bluesky Interactive Google räddade min dag: ET 420 MSTS och saken är biff. Mvh Johnny Nilsson
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 728
|
__________________
/Daniel |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
|
Citat:
Sorry, detta funkar inte om man inte har det Pro-Train som står beskrivet om i en annan tråd. MVH Kenneth
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så !
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Ja det stämmer för det var ju jag som skrev det i egen tråd, bara det att jag glömde bort att skriva det här också
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 728
|
Var hittar man gratisversionen då?
__________________
/Daniel |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 922
|
"Var hittar man gratisversionen då?"
Den finns inte längre! Har för mig att den gick att ladda ner från denna sida: http://www.chauffeur-stuttgart.de/ht...hn__et420.html förut... Undra om det är freeware modellen som blev payware modellen??????
__________________
Mvh Pirpen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
På den sidan är det bara Trainzbilder på modellen som återstår så jag antar att jag det sista halmstrået är att köpa Kerwendelbahn med 15 tågmodeller och en tågbana för 189 kronor, det är säkert värt vartendaste öre särskilt som just den röda tågmodellen i ProTrain Kerwendelbahn även finns som repaintad version i orange färg då. Mvh Johnny Nilsson
PS Jag berättar sen hur bra och prisvärd denna cdrom var. DS |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Medlem
|
Citat:
Jo den går att ladda ner men det går inte att köra den eftersom det saknas filer till den. Laddade själv ner den igår tror jag det var... MVH Kenneth
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så !
|
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| X420 [Bild] | sjonas | Off-topic | 3 | 2004-06-18 18:00 |