![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tack för de orden....Det värmer och man får en kick där bak ![]() Just nu håller jag på med att trimma in gantrys på bangårdar och där den automatiska utsättningen har slarvat...Ett jäkla jobb... Så det är vad som står på agendan just nu.... Därefter blir det spåromläggning, eftersom det är en dansk rutt som kör med högertrafik så får man bygga om växlar och annat så att det passar till våran vänstertrafik.... Kan tyckas konstigt att man sätter gantrys först och sedan bygger om spåren...Det är jobbigare med gantrys än med spår ![]() Som regel så blir det inte så många gantrys som skall flyttas för att man ändrar lite spår... Innan spårändringar skall påbörjas kommer jag att plocka alla signaler och liknande, allt för att slippa krascher! MVH Kenneth
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|