|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Leksand
Inlägg: 1 177
|
Citat:
![]() Ett riktigt trevligt lok. Har tyvärr inga hyttbilder att bidra med men jag håller tummarna för att du får tag på det du behöver. Ser fram emot att få växla runt med denna maskin så småningom. mvh .... Mats
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
|
ser mycket trevlig ut.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
Oh! Nu blev jag kär!
Det där ser väldigt bra ut tycker jag! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
Nu glömde jag att jag kan kanske ta ett foto i hytten på en v3 för vi har ju en i landeryd som vi akn fota =)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 380
|
Ser verkligen trevlig ut och härligt att se, att pussgurkan även kör Trainz.
Då kanske det finns hopp, att ännu fler trevliga modelller dyker upp. Så som dina modeller du har gjort till MSTS, X9 och Kamelen m.m. Bara att hålla tummarna.
__________________
Bengan |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare Arvid Nilsson
|
Ursnyggt!!
Kul som Bengan skrev att din fina modell kommer till Trainz!
__________________
Arvid Nilsson |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|