Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-09-05, 01:16   #1
MatsH
Månadens bild - Mars 2005
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Leksand
Inlägg: 1 177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pussgurkan
... Kan nån vara intreserad månne? ...
Jag ställer mig först i kö!
Ett riktigt trevligt lok. Har tyvärr inga hyttbilder att bidra med men jag håller tummarna för att du får tag på det du behöver.
Ser fram emot att få växla runt med denna maskin så småningom.

mvh .... Mats
__________________
MatsH besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2006-09-05, 09:48   #2
andelind
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
Standard

ser mycket trevlig ut.
andelind besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-09-05, 12:53   #3
Fredrik
Admin & STW-member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
Standard

Oh! Nu blev jag kär!

Det där ser väldigt bra ut tycker jag!
__________________
Fredrik
Din lokala fotograf - www.brightphoto.se
Fredrik besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-09-05, 13:48   #4
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

testa på http://www.jarnvag.net/lokguide/V.asp
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-09-05, 13:50   #5
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Nu glömde jag att jag kan kanske ta ett foto i hytten på en v3 för vi har ju en i landeryd som vi akn fota =)
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-09-05, 15:15   #6
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 380
Standard

Ser verkligen trevlig ut och härligt att se, att pussgurkan även kör Trainz.
Då kanske det finns hopp, att ännu fler trevliga modelller dyker upp.
Så som dina modeller du har gjort till MSTS, X9 och Kamelen m.m.
Bara att hålla tummarna.
__________________
Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-09-06, 15:59   #7
Arre
Tidigare Arvid Nilsson
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Jönköping, Sweden
Inlägg: 1 349
Skicka ett meddelande via MSN till Arre
Standard Måste missat denna tråd

Ursnyggt!!
Kul som Bengan skrev att din fina modell kommer till Trainz!
__________________
Arvid Nilsson
Arre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:26.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009