![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Bengan!
Efter sommaruppehållet med Trainz och Gmax som väl oftast blir till så har jag åter så smått börjat med att försöka färdigställa de smalspåriga byggen jag började med i vintras. Z4p har jag nog fått ordning på till slut fast har bantat ned några texturer så den får plats med interiören inom 5,77 mb. som är en CDP fil för sig. Z4p , loket alltså, kommer att få kuid:300 fast du kan ju ha kvar din kuid ett tag. Skall se om jag kan banta ned Dal 0626 och ge den en kuid som inte krockar med något annat lok. Lägger upp båda samtidigt sedan. Hälsningar Kalle
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|