![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag har börjat ladda hem lite nya objekt inför höstens byggstart.
Det känns inte fel att ha varit borta från byggandet ett tag för att få ny inspiration och lite nya idéer. Har bland annat hittat detta läckra lilla ånglok med animerad eldare och en massa fina detaljer och med sköna gångegenskaper. Byggandet känns mycket lockande med nya 2006, framför allt är jag imponerad av alla som bjuder på så fint rullande material att få ta del av. Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hei fine bilder. Jeg gleder meg til ruten kommer ut. Dette ser bra ut.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
det där rostiga ångloket. var har du hittat det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tidigare hjälpte du mig med en kuid 42:22000 som föreställer ett kalhygge. Jag tror att jag lokaliserat det till TrainzHaven, men den sidan ligger nere och går inte längre att nå. Eftersom jag gärna skulle vilja komma över kalhygget (jag gillar öppna landskap) undrar jag om du har möjlighet att vid tillfälle leta upp den i dina gömmor och kanske maila den till mig? Hälsningar, Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Gör jag så gärna. tyvärr är min dator på reperation. så klart du ska få det, så fort den kommer hem igen. sitter på min sons dator nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Har f.ö. precis varit på den polska sidan och hittat ännu mera trevligt material, bl.a. fina tvåaxlade passagerarvagnar och godsfinkor som får duga till mitt lilla lok. Det känns som om det kommer att bli en rolig byggsäsong... Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
...har det nog blivit inför höstens ruttbyggande med nytt och mycket spännande material att ta tag i.
Jag har en känsla av att det kommer att bli lite mer bergsformationer med branta stup och vattenfall. Har precis smygstartat för att försöka lära mig lite om de nya möjligheterna som öppnats. Får väl se vad som går att trycka in utan att förlora i FPS. Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|