![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej.
Om någon mot förmodan vill ha mina industrier så finns de nu för nerladdning på min hemsida: http://web.telia.com/~u41408022/ Lite info: IKEA fabrik med industri ![]() 5 modulbyggnader som kan placeras valfritt, med låg polycount (reskin med tillåtelse av Weevil). Dubbel lastkaj med industriskript och synliga produktköer. Konsumerar plank (STWs plankhög 2) och producerar IKEA lådor på pall (egen produkt som medföljer). 2 separata lastkajer för lastning av plank till fabriken och lossning av pallarna vid ett godsmagasin eller liknande. Båda har synliga köer. Skylt med nattbelysning (reskin med tillåtelse av austin316hockey). Scenery version av IKEA pall för placering separat. Lastkajerna kan så klart även användas till andra byggnader! Observera att du behöver STWs plankhög 2 produkt (kuid2:30671:94407111:1). Paket med lastplatser för Lnps ![]() En lastplats för lastning av timmret - heter PLCDK Timmer loader Basic under Sweden i surveyor. En för lossning - heter PLCDK Timmer unloader Basic. Båda har ProtoLARS skript och visuell kö med max 60 timmerstaplar. Små pinnar visar var tåget skall stanna för att ProtoLARS skall fungera. Du kan själv komplettera med vilken plattform du vill eller lastmaskin/kran osv. Eller rent av ha ett till spår emellan spåret och högen. Observera att du behöver STWs Lnps timmer produkt (kuid2:30671:94401104:1) som finns på deras Svenska Tåg 2005 CD. Stort tack till Lars Ljungberg för hans ProtoLars CDK! Mer info på hemsidan med bilder och tips för användning. Hoppas det är till nytta för någon! /MVH Patrik Min Trainz sida: http://web.telia.com/~u41408022/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SP2 beta släppt! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 39 | 2004-04-28 20:28 |
IKEA | Mark | Off-topic | 11 | 2002-12-06 16:03 |