![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Här kommer de senaste bilderna från mitt projekt att bygga Göteborgs järnvägar. Layouten är uppe i 94 baseboards, och kommer nog stanna där.
Finns det några som är intresserad av att samarbeta med mig att utveckla layouten? Ta över en bit att banan, bygga hus, inventera spårområden eller dylikt? Den som vill hjälpa till får av mig färdigt förberedda baseboards med kartmaterial. Ev. kommer Mats (emges) och STW att hjälpa till med Sävenäs/lokstallarna. Speciellt Hamnbanan och Nordlänken vore hjälpsamt, eftersom jag koncentrerar mig på Västra stambanan, Västkustbanan och Centralen. /Henrik Karta: ![]() Göteborg C: ![]() Västkustbanan och Skansen Lejonet: ![]() Olskroksmotet med Västkustbanans viadukt: ![]() Västra stambanan, E6:an och Skansen: ![]() Gårdatunnelns södra mynning: ![]() Boråsbanan och Västkustbanan skiljs åt: ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Många bilder från Arlanda | Dson | Off-topic | 2 | 2004-07-20 20:05 |
Bildsvep al'a Dson! (Varning, många bilder) | Dson | Lokaltrafik | 0 | 2003-12-22 15:37 |
Polenresan, många bilder på ca 60kb st + 1 126kb | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-11-16 19:20 |
Ännu mera TGV... (många bilder) | Dm3 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-22 22:55 |