![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hejsan Pierre.
Ja jeg anvender newroad. Jeg har også noteret at det er enstart, og inte en rute, jeg jobbar så hurtigt jeg kan på ruten, selvom jeg inte må, har lige haft prop i hjertet. Jeg er også ved at sætte navn under aller emner på hemsiden, så man kan titte hvem som har gjort hvad. Jeg håber at du tycka om ruten , for den bliver stor. Hvis jeg er heldig, da vil da være. Linie. 1-2-3-4-5-6-8-10-14-16, på samme bane Jeg også håber at nogen har bygninger som ser yt som de gør i Kjøbenhamn. Per Sørensen ![]() MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Presenterar min hemsida | Ferengi | Lokaltrafik | 4 | 06-07-2004 07:04 PM |
Nån som vill hjälpa en liten kille med en hemsida? | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 8 | 04-11-2004 12:53 PM |
Min hemsida uppdaterad!! | Trigger | Off-topic | 10 | 10-01-2002 07:39 AM |
En ny hemsida... | sjonas | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 09-26-2002 12:21 PM |
Min hemsida | Trigger | Off-topic | 5 | 08-18-2002 08:20 PM |