![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
|
![]()
En ommålad DSB IR4:a använder jag, i brist på den riktiga....
--------------------------------------------------------------------- Bilden borttagen p.g.a. att den upprör vissa personer! --------------------------------------------------------------------- Jo, jag vet att boggie inte stämmer, men annars är den väl ok!? OBS! Inte jag som målat den och kommer inte ihåg vem jag fick den av! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finns X30 - Öresundståg till MSTS? | henke_89 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 30 | 08-10-2004 09:41 AM |
AFM7 till MSTS | Erik Götborg | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 19 | 06-04-2004 06:11 PM |
Vagnljud till msts finns det? | Orbiter fan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 10-08-2003 09:31 AM |
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske) | Jonsson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 06-29-2002 10:50 AM |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 05-30-2002 10:26 PM |