![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Nej, X2000 är inte skabbigt. Men som både du och jag vet har de missköts under 7-8 års tid. Vilket man nu ser resultatet av.
Men, det blir bättre och på sista tiden tycker i alla fall jag att X2000-tågen ser renare ut. Så populärt som X2000 varit bland resenärerna med körning nästan non-stop syns ju på inredningen som kanske skulle behöva gås igenom. Men nu har ju tågen varit inne på verkstad här under våren och en del småfel har åtgärdats! ![]() Sätt dig däremot i ett Linx-tåg så kan man inte kalla det misskött. Det känns ju precis som nytt, kanske vad som behövs till SJ X2000. Jag tycker att dessa beredskapslok ser ganska skabbiga ut. Varför skulle de annars till skroten? Ut och gör någon nytta om de nu fungerar! Kvarne sover tydligen med regelboken under kudden och är forumets polis som anmärker på minsta fel! Nej, jag kanske provocerade dig nu? ![]() - Avstägning nästa! ![]() ![]() ![]() ![]() Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
T66 i Rötslamståget till Jordbro idag. | Bengan | Off-topic | 11 | 2004-11-10 15:54 |
Några bilder från igår och idag. | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 5 | 2004-05-31 21:49 |
Tre bilder från idag | Dson | Off-topic | 2 | 2004-02-14 10:31 |
Några bilder från idag i Nässjö | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-02-13 23:30 |
Idag var det en sorglig dag i Ängelholm | Chessie System | Off-topic | 3 | 2002-12-22 00:34 |