![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
VBK-Tågs ledning har idag beslutat att vi inte kommer att köra på EDK som vi förut hade i planerna (det gällde då Öresundstrafiken)¨. Istället kommer vi att köra på Lollandsbanen och eventuellt även Östbanen. Trafiken på Lollandsbanen beräknas att komma igång om ca 1-2 Veckor.
Blir det trafik på Östbanen inormerar jag om denna Trafik i denna Tråd. Vi haar även beslutat att det inte kommer att pågå någon trafik inom Sverige, på Svenska banor förän LLJ blir klar. Till dig som vill vara Lokförare på Lollandsbanen, maila eller skriv i denna tråd. Dessa uppgifter måste mailet/Posten innehålla: Namn Efternamn Namn på forumet, om ni mailar Mailadress Jag skriver då upp er så fort jag kan i en särskild lista över alla Lokförare! Detta var allt för denna gången! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |