![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Hejsan!
Efter en längre tids testande i TRS 2022 så funkar det fortfarande inte. Varje gång jag klickar "Edit Properties" så kommer en liten ruta upp i högra övre hörnet som säger "Script failure: Kuid2:60940..." resten av numret ser jag inte. Det spelar ingen roll vilken av alla HB-prylar jag gör så med, det blir samma svar från alla. Troligen varkar det vara vägkuren som felar eftersom jag kollade "session errors" i menyn. Det var en hel felmeddelanden som löd likadant. Felet verkar vara line -1 och line 1054 i den. Men vad vet jag? ![]() Så här ser alla meddelandet ut. : GameObject::Sniff> Target object is null (file gs.gs) : Script class: HB_Vsk : MeshObject: <kuid2:609407:101295:1> "HB X Vägkur (Osynlig)" : Script callstack : function $void@GameObject::Sniff(GameObject,string,string,b ool), line -1 : function $void@HB_Vsk::vskMainThread(), line 1054 När det gäller den osynliga vägkorsnings(för)signalen så kraschar spelat fortfarande bara jag petar på asseten i Tracks object-fliken. Kanske ovanstående kur gör så att den inte vill vara med. Hoppas att detta kan vara till en hjälp. Mvh: Jörgen
![]() Senast redigerad av mazter den 2022-10-25 klockan 19:54. |
![]() |
![]() |